January 24, 2011

Makarna nerden geliyor?

Bir akşam yemeği sohbetinde, yediği yemeklerin nereden geldiğini anlatalım dedik. İşte başladık, ıspanak, brokoli topraktan geliyor... yok bunları yemiyor da, biz anlatalım dedik ki belki ilgi duyar da yer (aşırı derecede iyimser anne-baba sendromu :) Neyse, işte o akşam anlattık meyveler ağaçtan geliyor, sebzeler topraktan, vs... Sonra bizimki bu konuyu ilerilere götürüp herkesin herşeyin nerden geldiğini sormaya başladı, hatta daha önce de yazmıştım, 80 kere sormasına, 80 kere çocukların annelerinin karnından çıktıklarını söylememe rağmen yine de kendisinin babasından geldiğini iddia etti! İşin kaynağında o da vardı tabii, kıyamadı çocuk. Neyse, ilk anlattığımız akşam önce yemek konusunda en ilgili olduğu şeyin peşine düştü; hemen sordu: "makarna nerden geliyor?" Biz şaşkın şaşkın bakarken kendisi cevapladı: "tabaktan geliyor" diye :)
Haa dedim tencerede yetişiyor, tabaktan geliyor, seni uyanık seni, makarnayı mideye indirmek için yapmayacağın numara yok :) Makarna olunca "I love sos" deyip mideye indirirsin, sebzeye gelince, ağzından çıkarıp gıdı gıdı yaparsın... Peki, şimdi sen söyle bakalım biz ne yapalım seni? Numaracı :)

15 comments:

yaban said...

cok seviyorum ben sizin videolu hallerinizi,, izlemeye bayiliyorum,,
favorimse yavrusu'nun anne karninda dansi,, benim oglum da buyusun, aynisini ben de yapip videoya cekecegim,, sabirsizlikla onu bekliyorum,,

sümeyye said...

sen nasıl bir yavruSun yahu!! maşallah sana
tam bir numaracı ve laf ebesi :)
ve yemeliksin!!
Evren videolar diş bırakmıyor bende diyeyim :) İnş bizim yavru da yavru Su gibi olur :P

Evren said...

Yaban,
Çok teşekkürler, ben seni nasıl görmemişim yav, üzüldüm şimdi. Neyse geç olsun güç olmasın :)
Oğlun kutlu olsun, mutlu olsun ama hayır-lı olmasın, netekim çok çekiyoruz bu "hayır"lardan, sıtkımız sıyrıldı valla :P Şaka bir yana, her şey gönlünüzce olsun dilerim :))

35 haftalıkken öyle dans ediyordu kerata, çıktı çıkalı da durmadı hala totosu ;) Ve evet, sen de mutlaka müziğini eksik etme, en son okuduğum bir araştırma haberine göre genler çevresel etkilerle gelişiyormuş (http://www.bbc.co.uk/turkce/haberler/2011/01/110113_genious.shtml). Bol müzikli eğlenceli bir hamilelik diliyorum... Sevgiler :)

Banu said...

Sizin yavruyu görünce aklıma neden hep Monsters Inc.'teki o minik kız geliyor acep? :)

Gulcin said...

Siz soyle bir alin kucaga doyuncaya kadar opun diyecegim ama doyulur mu acaba bu YavruSu'ya? Akil yurutmeye bayildim, tabaktan o kadar :) ayrica yavrucak sebzelerle iliski kuruyor napsin gelmisler ayrilip topraktan bir gidi gidi da mi yapmasin? Askolsun Evren ya :)

Deli Anne said...

Amanın YavruSu gelmiş:) yalnız sebze gelince ağza nasıl da şakaya vuruyor,ah bunlar çok fena çoook!

saricizmeli said...

makarnada tabağı silip süpürdüğü için sebzede nadasa bırakıyor çocuk, hiç anlamıyorsunuz. bilimsel tarım yapıyor:))

füsfüs said...

uyanık seniii:)) ay çok güldüm çok tatlısınız. videoyu evde izleyeceğim maalesef:(
evren bu arada annem bize makarna yapmıştı ev makarnası ben de fotoğraflarını çekmiştim. makarnanın yolculuğu diye bloga koymuştum, bir göster istersen uyanıksuya da anlasın makarna nerden gelirmiş:)) öptüm sizi

es said...

gidi gidi gidi gidi...
:)
o sebze yemese de ben onu yeek istiyorum :D gidi gidi gidi gidi :)
hem de numara yapmyorum :D

yeliz said...

hay allah izleyemiyorum, yavaşlıktan ama şunu deyip kaçayım, o makarnanın içine çikolatadakine benzer bir mutluluk iksiri koyuyorlar, arca da mest oluyor makavnaya:) laf aramızda ben de :)

Nihan SARI said...

Nihan teyzesi,
yesin yesin yesin.maşallah desin:))
Evrencim
kız çocukları babacı mı oluyor:P

yaban said...

tesekkur ederim Evren, linkteki haberi de okudum,, demek benim oglanin da sansi var muzikal yetenek konusunda,, bizim ailede sizin gibi muzisyen olmadigi icin buyuk olasilikla ilgi duymayacagini dusunuyordum,, siz ne guzel hepberaber beste bile yapip, calip soyluyorsunuz, yavru da dans ediyor,, :)
senin onerilerini not etmistim, zaman zaman grooveshark'tan acip dinliyorum, dinliyoruz diyeyim ya da daha dogru olur, simdilik muzige ozellikle tepki vermiyor ama bakalim, ben umudumu koruyorum,, :)

Red Riding Hood said...

Bu çocukta kurt var :) Kıpır kıpır Ashley'nin küçüklüğü gibi :D Gelecekte de öyle olursa vay halinize .Çok şirinsin Cimcime.

Deli Anne said...

gene geldim.. bakıyorum yeni birşey var mı diye.. yeni bir şey yok ama ben yeniden izledim Yavrusu'nun tatlılığını:)

Evren said...

Sümeyye,
Çok teşekkürler! Sizin de yavru geliyor ha, çok sevindim, tebrik ederim. Bu arada hiç merak etme sen, sizinki daha tatlı olacak, demedi deme :)

Banu,
:)))))

Gülçin,
Ahahaha, çok güldürdün beni :)) Cok tatlısın, sağolasın!

Deli Anne,
Hiç sorma, çok fena bunlar dediğin gibi :P

Sarıçizmeli,
Ahahaha, süper fikir tabii, biz anlayamamışız :))

Füsfüs,
:) Sağolasın! Buldum şimdi sizin makarnanın yolculuğunu, ne güzel hazırlamışsın, hemen göstereceğim, sağolasın :))

Es,
Ahahaha, çok güldüm ama ben de, pek tatlı olmuş bu yorumlar :))

Yeliz,
Evet ben de ;)

Nihan'cım,
Sağolasın, teşekkürler! Bizimki biraz değişiyor aslında, bir anneci oluyor, bir babacı. Ama sanırım yufka yürekli olduğu için kimseyi ezdirmek istemiyor. Bazen şakasına babasına sataşıyorum, hemen koşa koşa gidip ona sarılıyor. Ama belli olmaz tabii, ben böyle derim ertesi gün yüzüme bakmaz :P

ÇokBilmiş,
Sen çok da tatlısın, sağolasın :))

Yaban,
Evet evet, kesinlikle var! Ben gitar dersi verdiğim yıllarda da herkesin müzik yapabileceğine inandım. Böyle söyleyince artık inanmıyormuşum gibi oldu ama :P Hala inanıyorum tabii ki. Mutlaka birlikte dinlemeye devam edin :)

Red Riding Hood,
Öyle mi dersin :D Sağolasın, çok teşekkürler :))